Ahoy-directeur Jolanda Jansen over de impact van mascotte Ballie tijdens het ABN AMRO Open.
Maartje Roodsant activeert en verbindt de deelnemers op de bestuurdersdag van Koninklijke Horeca Nederland.
Renate Groenewold en Jorien Luiten informeren artsen en verpleegkundigen met online talkshows.
Dikky de Bijl werkt aan de verbondenheid tussen de medewerkers binnen haar gemeentelijke organisatie.
Ariaen de Jong van De Drie Notenboomen over de inzet van een muzikale slotact bij de formuledagen.
Femke Loning organiseert online talkshows om zorg- en ICT-professionals te informeren en betrekken.
Joëlla Lucas vestigt de aandacht op de Nederlandse maritieme maakindustrie, op de allergrootste maritieme beurs.
Claudia Vredeveld, GMB, over de inzet van live tekenaars op hun beursstands om op te vallen en als gespreksstarter.
Susanne Post en Raymond Leever organiseren dé vakbeurs voor de zwembadbranche, met veel beleving.
Eric Bakermans over de verrassende beurspresentaties op de beurzen IMEX, IMEX America en IBTM.
Erica Donkers brengt projecten tot leven met mini-documentaires, op de studiedag en op Social Media.
Brenda Boekhoud voegt een bijzondere persoonlijke noot toe aan de diploma-uitreikingen bij TU Delft.
José Story en Heleen Liedorp activeren -met Lenny Klaassen- alle medewerkers tijdens de jaarlijkse kickoff.
Gemma Jansen en Coen Schlingmann gaven een boost aan het gevoel van verbondenheid.
Annemarie Engels en Eva Diks bouwen aan onderlinge verbondenheid in grote kantoorgebouwen.
Brainstorm online
In een vrijblijvende, gratis brainstorm (videocall) helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.

Het evenement dat niemand wil missen
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.