Succesfactoren voor een geslaagd evenement

Wat zijn de belangrijkste evenement succesfactoren die je kunt toepassen om jouw event tot een groot succes te maken? In deze interviews delen top-organisatoren openhartig hun inzichten. Hoe stemmen zij hun programma af op de doelgroep? Hoe zorgen ze voor volle zalen? En hoe brengen ze deelnemers in contact met sponsors?

Praktische tips voor jouw evenement

Wat maakt evenementen zoals The Next Web, MBA in één dag, en de Week van de Ondernemer zo succesvol? Erik Peekel sprak met de organisatoren en verzamelde waardevolle tips die jij zelf kunt gebruiken voor het organiseren van jouw evenement.

Interviews met de organisatoren van succesvolle evenementen

The Next Web - succesfactoren

The Next Web

Succesfactoren

Interview met Boris Velthuijzen van Zanten, mede-oprichter van The Next Web Conference. Ondanks de schaalgrootte willen de organisatoren een warme, persoonlijk sfeer creëren.

The Next Web
Het succes van MBA in een dag

MBA in één dag

Succesfactoren

Interview met Hans Janssen, oprichter van DenkProducties, organisator van spraakmakende managementseminars als MBA in één dag. Hans vertelt hoe hij deelnemers werft.

MBA in één dag
organisator van de week van de ondernemer

Week van de Ondernemer

Succesfactoren

Interview met Maarten van Druten, mede-oprichter van de Week van de Ondernemer. Hij vertelt hoe zij het programma afstemmen op de interesse van de genodigden.

Week van de Ondernemer
eventmarketing succes Aad Ouborg

Princess

Succesfactoren

Interview met Aad Ouborg (Princess); hij organiseert spraakmakende evenementen rond zijn producten en genereert zo veel publiciteit. Hoe pakt hij dat aan?

Princess
congres interactie Heliview

Heliview congressen

Succesfactoren

Interview met Hans de Werd, oprichter van Heliview. De congres-deelnemers worden één op één met business partners in gesprek gebracht en dat waarderen ook de deelnemers.

Heliview congressen
je evenement evalueren - interview met Janneke Staarink

IFFR

Succesfactoren

Interview met Janneke Staarink, zij was zakelijk directeur van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). Wat doen zij om de sponsors enthousiast en betrokken te houden?

IFFR
Tip!

Brainstorm online

We denken graag met je mee!
In een vrijblijvende, gratis brainstorm (videocall) helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.

Plan een online brainstorm

Het evenement dat niemand wil missen

Leestip! ‘Het evenement dat niemand wil missen – hoe organiseer je dat?’
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.

Bestel het boek