Marketingactie
Een verrassende marketingactie zet je doelgroep écht in beweging! Wij helpen je om je merk te verbinden aan plezierige momenten. Verras en activeer consumenten op point-of-sale of festivals. Samen bedenken we een actie die blijft hangen, contactgegevens verzamelt én perfect past bij jullie merkidentiteit. Laat jouw marketingactie het gesprek van de dag zijn!
In een vrijblijvende, gratis brainstorm helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.
Informeren en activeren
Vloggers en journalisten houden van verhalen die je na wilt vertellen. Samen bedenken we een actie, actiegroep of recordpoging die tot de verbeelding spreekt. Wij bieden direct ook de acteurs en videoreporters.
Doe wat bijzonders voor je beste klanten (B2B): onze butler (acteur) bezoekt hen met een aardigheidje en een persoonlijk verhaal. Of laat je resellers bezoeken om een productintroductie of een incentive-actie onder de aandacht te brengen.
Iedereen doet graag mee aan een win actie en je kunt er contactgegevens mee verzamelen. Grijp de aandacht online of in een winkelstraat. Wij bieden spelconcepten, -technologie en goede presentatoren.
Actrices bezoeken jouw B2B relaties met een professionele salespitch. Zij presenteren bijvoorbeeld jullie nieuwe product en zij halen waardevolle feedback op.
Verbind je merk met het fijne gevoel dat het moment oproept. Festivals, maar ook Koningsdag, Prinsjesdag, Halloween, Sinterklaas en Kerst lenen zich uitstekend voor een sympathieke inhaakactie.
Je wilt de aankoopbeslissing beïnvloeden, de winkelvloer is daarvoor natuurlijk de allerbeste plek. Vestig de aandacht op je product met een win actie of een productdemonstratie. Wij bieden ervaren presentatoren.
'Wij wilden al onze medewerkers kennis laten maken met onze Klantvoordeel propositie. Aaaaha! bedacht samen met ons een interne actie rond de campagne-slogan 'Wie combineert, verdient meer!' Aaaaha! zorgde ook voor de uitvoer op onze drie locaties. Hippe signjugglers verrasten alle collega's op de werkvloer, zij introduceerden de actie. In de aula kon je een ijsje halen, door te combineren kon je extra's verdienen: Wie alleen kwam kreeg één bolletje, wie met zijn tweeën kwam kreeg twee bolletjes en met zijn drieën kreeg je er verse aardbeien en slagroom bij. Er werd zeer positief op deze actie gereageerd.'
Brainstorm online
In een vrijblijvende, gratis brainstorm (videocall) helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.
Het evenement dat niemand wil missen
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.